zaterdag 12 oktober 2019

GastDesigner Crealies

For English or another language, please use the translate botton
on the right. Thank you for visiting my website / blog!!


Vandaag vind je op de pagina's van Crealies een tweetal werkstukken van mij.
Ik ben gevraagd als GastDesigner en omdat ik voor mijn Stampin' Up! tijd
ook al designer was bij Crealies, vind ik dat natuurlijk heel leuk om te mogen
doen! Dus ben ik aan de slag gegaan!


Ik heb een lay-out en een kaart gemaakt met stempels en stansen van Crealies.
Het basispapier, designpapier (DSP) en de inkten zijn van Stampin' Up!. De foto's zijn
al wat ouder, maar paste goed bij de sfeer van de lay-out en het herfst-thema met de
hertjes-stempels.


En de kaart... 


...heb ik met dezelfde producten gemaakt, alleen heb ik de stempels 
met de kopjes toegevoegd.


Meer informatie vind je op de site van Crealies: klik HIER.


Wij vieren feest vandaag!! We zijn 1 jaar getrouwd :) Wat was het een geweldige
dag, met 27 graden! Een dag waar we vandaag extra aan terug denken..


Een heel fijn weekend!!

Liefs,


       


----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 21 oktober, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

4 opmerkingen:

gerrie zei


Ooohhh Yvonne, wat maak je toch een mooie, creatieve en aparte dingen. Gaaf is dat scrapblad, heb ik ook voor mijn kleinzoon gedaan, een heel album, maar kaarten maken gaat sneller. En je kaart is weer een plaatje, super.
Lieve groetjes, Gerrie.

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Yvonne, mooi in deze warme kleurtjes! Gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk, fijne dag nog vandaag!

Liefs, Merit en Annemarie

Wies zei

Hele mooie layout en erg leuke kaart heb je gemaakt.
Prachtige foto's van jullie huwelijk. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. (het is nu wel heel ander weer dan vorig jaar)

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Zeer mooie layout en kaart heb je gemaakt Yvonne. Natuurlijk gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk, nu snap ik ook waarom je mijn kaartje niet opent, haha. Enjoy en wat hadden jullie een geweldig weer vorig jaar, heerlijk.

Liefs Yvon

ps, heb je blog, op mijn blog gelinkt vanwege de kit.