vrijdag 25 oktober 2019

Challenges Vrijdag (??)

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Gisteren was een hele drukke en spannende dag hier in huize Spikmans..
Wat het was lees je binnenkort, maar de dag had een heel 'Happy End'!!
Daardoor lukte het me niet op dit bericht gisteren al te plaatsen, dus nu alsnog!

Volgende week, de 31e, is het Halloween! Nou heb ik er weinig of niks mee,
maar een paar kaarten voor vriendinnen maak ik wel. Dus kocht ik het papier 
uit de najaarscatalogus: Monster Bash! 


Deze kaart is gemaakt voor de challenge van het Global Design Project van deze
week. Het is de bedoeling dat je het voorbeeld van de designer gebruikt als 
inspiratie. Ik heb de opzet van het kaartje ongeveer hetzelfde gehouden!


Ben je benieuwd wat het DesignTeam heeft gemaakt? Klik dan HIER om naar het 
blog te gaan. Het leuke van dit DSP is, dat er ook diverse grotere afbeeldingen op staan
die je kunt uitknippen. 



Ga je in het weekend nog iets leuks doen? We hebben in ieder geval een 
uurtje extra! Heerlijk.. Ik ga er hier gebruik van maken, na alle spanningen
van deze week :) Wordt vervolgd!

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 28 oktober, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

De stempelsets die ik gebruikt heb, staan erbij. Ik heb uit iedere set maar één stempeltje gebruikt.
In de kit zelf zitten ook stempeltjes voor diverse gelegenheden!

Benodigdheden
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Halloween heb ik ook niets mee, maar de kleurtjes van het papier zijn altijd zo leuk...
Deze kaart is ook heel leuk!!

liefs Annemarie en merit

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Ik heb ook niets met halloween en al helemaal niet met het versturen van dit soort kaartjes, maar deze is gewoon erg leuk.
Een uurtje extra is heerlijk, zeker als je spannende dingen meemaakt...