woensdag 23 oktober 2019

Stempel Schatten

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop start om 19.30u - Bloghop will start at 19.30h


Hallo!!

Daar ben ik weer :) met een nieuw bloghop-bericht! Misschien heb je wel eens
gezien dat ik meedeed met de 'Aloha-Bloghop'. Deze is ten einde gekomen, omdat
we een nieuw Stampin' Up! jaar gestart zijn! Helaas, de Hawai-reis heb ik niet
bij elkaar kunnen verdienen, maar het was weer een mooi Stampin' Up! jaar voor mij!

Een aantal dames uit die groep, gaat nu door met een nieuwe bloghop:
Stempel Schatten!!
Dit houd in dat we iedere maand ideeën laten zien met 'vergeten' stempelsets
uit de jaarcatalogus. Want ook daarin staan natuurlijk ook prachtige producten
zie nog tot juni volgend jaar te bestellen zijn! Deze hop is ons thema: Kerst!!



Ik heb twee sets gebruikt: 'Dashing Deer' en 'Merry Christmas to all'.
Twee prachtige sets en ik hou van herten, dus de 'Dashing Deer' is wel één
van mijn favorieten!

Het leuke is, dat beide stempelsets is de FLASH SALE van vandaag zitten! 
Deze actie loopt nog tot 23.50u vanavond en je ontvangt ALLEEN vandaag
15% korting op de stempels!! Zie voor meer informatie het bericht hier op mijn 
blog van afgelopen maandag. De afbeelding met alle stempelsets die meedoen,
vind je onderaan dit bericht.


Het zijn twee bijna dezelfde kaarten, alleen de teksten zijn anders.
De grote, gestanste teksten zijn uit glitterpapier gestanst.


Benieuwd naar wat de andere dames gemaakt hebben? Hop dan met ons mee!
Het zijn allemaal Nederlandse dames.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

De gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. En mocht je
misschien vanavond nog gebruik willen maken van de Flash Sale,
laat het me weten! Dan bestel ik vanavond nog!

Liefs, 


      

----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 28 oktober, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

De stempelsets die ik gebruikt heb, staan erbij. Ik heb uit iedere set maar één stempeltje gebruikt.
In de kit zelf zitten ook stempeltjes voor diverse gelegenheden!

Benodigdheden
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

7 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Heel erg mooi gemaakt. Ik vind op de kaart met Merry Christmas de tekst het best tot zijn recht komen.

groetjes van Ank

Margriet Siekman zei

Prachtige kaarten Yvonne!

Nicole Parmentier zei

Dit is inderdaad een mooie tijdloze set, prachtige kaartjes heb je er mee gemaakt!!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Zeer stijlvolle kerstkaarten, mooi in zijn eenvoud.

Durvina zei

Wat prachtig en stijlvol!

liefs, Durvina

Elly zei

Heel mooi en ook de teksten zijn supermooi. Mooie combinatie van sets!
gr.Elly

StampinClubNederland zei

Prachtige en stijlvolle kaartjes!