maandag 28 oktober 2019

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Daar ben ik (al) weer! 
Gisteren is een nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers in gegaan en  ik wil 
jullie graag mijn bijdrage laten zien! Marjan heeft de challenge bedacht en
de opdracht aan jullie is: Maak een Kerst-Tag, een label dus en GEEN kaart.

Dit is mijn tag:


Ook SU-per leuk om te maken en deze is zo groot dat hij ook als kaart te 
gebruiken is. Mijn tag is namelijk 10x 22cm. Met een lekker grote strik :)



Ik heb de set 'Yummy Christmas' gebruikt. Ik vind Gingerbread-poppetjes
altijd zo leuk.. Ik heb het poppetje nog een keer gestempeld, uitgeknipt en 
op het huisje geplakt.. Alles is gekleurd met Blends.



Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? Klik dan HIER.
Heb je vragen over producten die ik heb gebruikt of wil je iets van
Stampin' Up! bestellen? Mail me!!

Fijne avond!


Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende vrijdag 1 november (i.v.m. de 
nieuwe Trimmer en de ChristmasTime is Here suite die beide vanaf deze dag te 
bestellen zijn) en maandag, 4 november, na 17u (de reguliere bestelling)

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER ACTIE bij 'Yvonne is Stampin'

Doe je een bestelling van 50 euro of meer? 
Bestel dan de nieuwe Trimmer meer voor €20,00 in plaats van €30,00!! 



6 opmerkingen:

Colien zei

Wauw, wat een gave tag! SUpermooi en die strik maakt het helemaal af.
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Mooie tag. De kleur rood die je hebt gebruikt is erg mooi, heel warm!

groetjes van Ank

Wies zei

Hele mooi tag. Leuk met dat "koekjeshuis" en gingerbread poppetje.

gerrie zei


Wat heb je weer een SUper leuke tag/kaart gemaakt Yvonne, mooi
met dat lint.
Lieve groetjes, Gerrie.

Marjan zei

Mooi is jouw uitwerking, Yvonne! Erg leuke set gebruikt en een heel feestelijke uitstraling!

Rosalien Zwackhalen zei

Een geweldige leuke tag Yvonne en zo vrolijk. ;)