woensdag 30 oktober 2019

KleurenKaartenTeam Oktober

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Het is de laatste woensdag van de maand.. Dus??
Tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Om te zien wie er allemaal
meedoen en wat Martina zelf gemaakt heeft, klik je HIER.

De twee kleuren van deze maand zijn, okergeel (van vorige maand) met
olijfgroen. Ik had nog wat DSP (designpapier) liggen van een Halloween-
serie. Daarvan was de achterkant, jawel, okergeel! Dus dat werd de basis
voor mijn kaart!


De kleuren:


Ik maakte met ponsen cirkels van het DSP en van vellum. Deze plakte ik eerst
op de kaart, als basis. Daarna heb ik de bloemen en bladeren gestempeld en deze,
met de tekst als groepje op de kaart verwerkt. De kaart is afgewerkt met plakparels.

Deze Stampin' Up! kleuren heb ik gebruikt:


Een elegante kaart, voor verschillende gelegenheden te gebruiken.
Ik ben weer benieuwd wat iedereen gemaakt heeft! Altijd leuk om
te zien wat alleen twee kleuren voor veel verschillende kaarten zorgt!

Fijne woensdag!!

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende vrijdag 1 november (i.v.m. de 
nieuwe Trimmer en de ChristmasTime is Here suite die beide vanaf deze dag te 
bestellen zijn) en maandag, 4 november, na 17u (de reguliere bestelling)

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER ACTIE bij 'Yvonne is Stampin'

Doe je een bestelling van 50 euro of meer? 
Bestel dan de nieuwe Trimmer meer voor €20,00 in plaats van €30,00!! 


---------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

25 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtig, Yvonne! Leuk dat je meteen de goede kleur dp had liggen, voor halloween nog wel... mooie kaart!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

lijkt niet echt halloweenpapier... heel mooie kaart voor het KKT Yvonne!
Nancy

Annemarie en Merit zei

SCHITTEREND!!
gaaf die uitgestansde cirkels van dsp en vellum...
heel mooi kaartje is het weer geworden.

liefs Annemarie en Merit

gerrie zei


Wat heb je weer en schitterende kaart uit de hoge hoed getoverd.Zo gaaf!!!!!
En wat een goed idee weer, tja knippen deden we vroeger, maar met mooi papier kan dat natuurlijk ook altijd.
Lieve groetjes, Gerrie.

martina's kaartjes zei

een hele mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt, mooi !
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina

Petra-loves-paper zei

Wat een ontzettend elegante KKT kaart, groetjes Petra

Colien zei

Mooie kaart, prachtig!
grtz Colien

Margo zei

Wat een superleuke kaart Yvonne !
Groetjes
Margo

Marijke zei

Een prachtig kaartje! Inderdaad zeer elegant! groetjes Marijke.

Claudia's kaartjes zei

Weer een heel mooie en schattige kaart
Super kaartje in de kleuren van de KKT
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Margreet zei

Wat toevallig dat je de goede kleur papier voor je neus had liggen. Het is idd een mooie, elegante kaart geworden!
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Prachtig Yvonne! Dat vellum in je achtergrond ga ik onthouden, ik vind het een supermooi effect geven!

Rosina zei

Een schitterende kaart is dit Yvonne, zulke mooie bloemen en inderdaad in de perfecte KKT kleurtjes...

groetjes Rosina

!neke zei

Prachtig Yvonne !
Echt SU !

chantal zei

Mooi gedaan en de kleuren van SU waren er geschikt voor
Liefs Chantal

Ans S. zei

Super mooie kaart.

Groetjes Ans

creatiels zei

hele knappe kaart is het geworden.
ik heb een soort "haat-liefde"verhouding met alcoholinkt, de ene keer lukt het de andeze keer helemaal niet.
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Nancy zei

Hey Yvonne,

Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu eindelijk tijd om mijn blogrondje te maken...

Super toffe kaart maakte je! Echt weer zo mooi!! En dit zijn nu eens écht helemaal de juiste kleuren... Super!!


Liefs,
Nancy

Marfien zei

Mooi deze combinatie van stempelen en DP, tof kaartje Yvonne

Nancy zei

Hey Yvonne,

Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu eindelijk tijd om mijn blogrondje te maken...

Super toffe kaart maakte je! Mooi papier, super mooi geheel!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Heel mooi! Leuk met die cirkels. En met de inkt van SU heb je eigenlijk altijd wel de goede kleuren, denk ik!

Nelleke zei

Mooi Yvonne, mooi hoe je alles verwerkt hebt. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
Wat een prachtige kaart!! Zo mooi met al die cirkels.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een beauty.

Sarah zei

Inkt en papier passen perfect,dat is de troef van Su. Mooi gedaan!