zaterdag 19 oktober 2019

Stamp Impressions Europe Bloghop

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop start om 20.00u - Bloghop will start at 20.00h

Goedenavond!!

Het was wat rustiger deze week hier op mijn blog.. De kinderen hadden herfst-
vakantie en we zijn vier dagen naar Londen geweest.. Vanaf nu ben ik weer terug :)

Het is de 19e van de maand en dus komt het 'Stamp Inpressions Europe'
Design Team weer in actie! Een team dames uit verschillende Europese landen, 
waar ik deel van uit mag maken. We willen jullie inspiratie geven met 
Stampin' Up! producten! Deze keer willen we jullie ideeën laten zien met 
als thema: Around the World! Een reis-thema dus!

Ik heb drie kaarten gemaakt met behulp van een kit:


Het is de Card Kit 'Looking Up!' #149651, € 33,00. Je vindt hem op pagina 202 van
de jaarcatalogus. Wel heb ik er mijn eigen draai aan gegeven en andere producten toegevoegd. 
Ook heb ik de onderdelen los van elkaar gebruikt, niet zoals op de beschrijving staat.

Dit is de kit...

Dit zijn de officiële voorbeelden...

En dit zijn de kaarten die ik ermee gemaakt heb:


Ik gebruikte de achterkant van de kaarten (Bermuda Bay) juist ook op de voorkant..
Ik heb tekstjes toegevoegd die bij het reizen-thema passen, andere als die erbij zitten.


Dus een beetje van Stampin' Up! en een beetje van mezelf :)


De touwtjes, de glitter enamel dots en de witte kaart-basis zijn ook zelf toegevoegd. 
De afbeeldingen, het DSP (designpapier) en de enveloppen komen uit de kit.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Reis je mee door Europa? Naar de andere dames, om te zien wat zij 
gemaakt hebben? Dan kun je eventueel mee hoppen! Ik ben de laatste in de rij en je
kunt beginnen bij Sigrid. Wil je terug? Dan ga je naar Salina - Paper Star.
Klik op de namen om te hoppen!

Liefs,


       

----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 21 oktober, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

De stempelsets die ik gebruikt heb, staan erbij. Ik heb uit iedere set maar één stempeltje gebruikt.
In de kit zelf zitten ook stempeltjes voor diverse gelegenheden!

Benodigdheden:
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

5 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuk gedaan Yvonne. Je krijgt meteen zin in vakantie na het zien van je kaarten. ;)

Yolanda Pasterkamp zei

Echt heel erg leuk, met een eigen twist gegeven aan deze leuke kit.

Fanny Minne zei

Ik vind deze kit ook heel erg leuk!

rosa Mädchen zei

Like this kit. You made beautiful cards out of it.

Sigrids kreative ART zei

Wonderful cards. I would like to get on holidays emidiately :)
X Sigrid