maandag 14 oktober 2019

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate botton
on the right. Thank you for visiting my website / blog!!

Hallo!!
Leuk dat je even langskomt op mijn website/blog!!

Vandaag heb ik weer een nieuw berichtje voor een challenge.. Ik weet het, het is geen
ChallengesDonderdag, maar gisteren is een nieuwe challenge bij DutchCardLovers in
gegaan. Anja heeft de challenge dit keer bedacht en met het DesignTeam geven we
inspiratie op het blog, klik HIER. Ook vind je daar de winnaars van mijn challenge
van de afgelopen 2 weken!


De challenge die Anja bedacht is: Maak een kaart met de Halloween-kleuren. Dat hoeft
geen Halloween-kaart te zijn, maar mag wel. Ik maakte een verjaardagskaart! 


Ik doe altijd een klein beetje aan Halloween, omdat een paar vriendinnen en ik wel
Halloween-kaartjes naar elkaar sturen. Maar meer ook niet.. Ik heb er niet zoveel mee en
dan al helemaal niet al dat hele enge hihi.. Niks voor mij! 



Op de grote letters en op de taart heb ik de Wink of Stella gebruikt voor wat
extra glitter. Scroll voor alle benodigdheden een stukje naar beneden.

Laat je fantasie dus de vrije loop en maak er iets moois van!
Doe gezellig met ons mee!!

Liefs,


       


-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Hieronder vind je de gebruikte producten. Klik op de afbeeldingen voor alle informatie. Je kunt ze dan eventueel ook in mijn webwinkel meteen bestellen! Betaling kan dan helaas alleen per creditcard. Wil je per bank of contant betalen? Bestel dan via een e-mail naar mij: y_vanbruggen@hotmail.com

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkjes!

Benodigdheden
Paper Snips
[103579]
€ 12,00


----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag, 21 oktober, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Grappig dat alle kaartjes zo verschillend zijn geworden. Die van jou is prachtig Yvonne. Geniet van je vakantie!

Rosalien Zwackhalen zei

Een super leuke kaart Yvonne en ik mocht hem ontvangen. En in het echt is hij nog mooier. Bedankt. :)