maandag 18 november 2019

4 Seasons Blog

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!!
Leuk dat je even voorbij komt! Tussen het poetsen en de bezichtigingen
door (ons huis staat sinds donderdag te koop, spannend!) probeer ik ook
nog een beetje creatief te zijn.. Kan het zo missen als ik een paar dagen
niets kan doen hihi..

Ik begin met een kaartje voor de reminder voor de challenge op het '4 Seasons'
Challengeblog van Colien en Nelly. Eerder deze maand liet ik al een kaartje zien
met als thema koffie/thee en ja, dat is aan mij wel besteed! Vandaag is er een
reminder voor de challenge en mag ik nog een keer een voorbeeld laten zien.


Ik heb nog een keertje de speciale 'ChristmasTime is Here' producten gebruikt.
Deze zijn nog te bestellen! Alleen deze maand en zolang de voorraad strekt.
Benieuwd naar de voorbeelden van Colien en Nelly zelf? Klik dan HIER.

Misschien heb je het al gelezen, afgelopen week is OnStage geweest, hét evenement
voor Stampin' Up! demonstratrices. Ik was er zelf helaas dit keer niet bij.. Maar heb al
veel gezien en heb zelfs al de nieuwe catalogus in huis, voor het voorjaar en de Sale-a-Bration! 
Ik word er heel blij van! Meer info volgt in de komende weken!
Vier dames uit mijn team zijn wel geweest en om hen 'Welkom Thuis' te wensen, heb ik
een pakketje voor ze gemaakt, welke ze in de bus vonden toen ze thuis kwamen:



Dat was het voor vandaag! Morgenavond doe ik mee met een bloghop en
vind je hier weer nieuwe (hoop ik) inspiratie!!

Woensdag t/m vrijdag deze week is er een Online ExtraVaganza! Met 15%
korting op geselecteerde producten! Zie onderaan dit bericht voor meer info.

Liefs,

      


-----------------------------------------------------------------------------------------------

ONLINE EXTRAVAGANZA woe 20 t/m vr 22 november

15% korting op 8 bundels (in plaats van 10%) en 15% op Inkt en Cardstock
uit de Regals, Neutrals en InColor series! M.u.v. Purple Posy, welke uit het 
assortiment is. Wil je iets bestellen? Dat kan! Ik doe in ieder geval woendag-
ochtend vroeg een EXTRA bestelling weg: y_vanbruggen@hotmail.com


----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik vandaag, maandag, 18 november, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER ACTIE bij 'Yvonne is Stampin'

Doe je een bestelling van 50 euro of meer in november? 
Bestel dan de nieuwe Trimmer meer voor €20,00 in plaats van €30,00!! 


---------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

2 opmerkingen:

Colien zei

SUperleuke kaart weer, Yvonne! Bedankt dat je weer een mooie voorbeeldkaart wilde maken voor ons 4 Season blog, daar zijn we blij mee.
grtz Colien

Marjan zei

Mooie kaart! Succes met de verkoop van het huis, dat poetsen en zorgen dat alles netjes is als er een bezichtiging is hoort erbij, maar je krijgt het daardoor wel nog drukker. Hopelijk is het snel verkocht!