dinsdag 19 november 2019

Stamp Impressions Bloghop - Scraps

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop start om 20.00u - Bloghop will start at 20.00h


Hallo!!
Het is de 19e van de maand en dus komt het 'Stamp Inpressions Europe'
Design Team weer in actie! Een team dames uit verschillende Europese landen, 
waar ik deel van uit mag maken. We willen jullie inspiratie geven met 
Stampin' Up! producten! Deze keer willen we jullie ideeën laten zien met 
als thema: Scraps! Dat wil zeggen, restjes verwerken!

En dat vind ik altijd leuk :) Ik bewaar van het DSP (designpapier) eigenlijk altijd
de restjes en die kun je zo leuk gebruiken! Vooral ook op scrap-layouts.. Dus ik ben 
weer eens aan het scrappen gegaan!


Ik had nog laatste restjes liggen van de 'Feels Like Frost' serie uit de najaarscatalogus.
Deze serie heeft aan de ene kant foto's als afbeelding en aan de andere kant zilver met
witte afbeeldingen.


Ik heb met een vierkante stans uit de stans-set 'Stitched Shapes' allemaal vierkantjes
uit de restjes gestanst en deze als ondergrond verwerkt op de layout.


Verder heb ik de pagina afgewerkt met de kleur 'Night of Navy', omdat deze ook 
in de foto zit, met gestanste letters en gestempelde afbeeldingen en teksten.


Op de foto's staat onze jongste, Max. Deze zijn alweer bijna 8 jaar oud, want hij
wordt komende week al 8! Met losse letter heb ik zijn naam gestempeld, passende 
bij de tekst van de stempel.


Met echt bijna de aller-allerlaatste restjes maakte ik deze kaart.. Op de achtergrond zie
je stroken van 1 1/2 cm breed van verschillende designs. Twee vierkantjes die ik 
over had van de layout, heb ik omgedraaid en daarvan zie je de foto-afbeeldingen.


En als laatste voegde ik een mooie, Nederlandse tekst toe uit de set 'Kaartje van mij'.
Heerlijk, zo alle restjes opmaken! Ben je benieuwd wat de andere dames gemaakt
hebben? Hop dan met ons mee door Europa!!


Wil je vooraan beginnen? Dan kun je beginnen op het blog van Salina, klik HIER.
Wil je vanuit hier één blog terug, dan ga je naar Babs, klik HIER en wil je vooruit,
dan hop je naar José, klik HIER. Of gebruik de buttons hieronder!

        

Meer over de producten die ik gebruikt heb en de Online ExtraVaganza van
de komende dagen, vind je hieronder! 

Liefs,

      


----------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 25 november, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER ACTIE bij 'Yvonne is Stampin'

Doe je een bestelling van 50 euro of meer in november? 
Bestel dan de nieuwe Trimmer meer voor €20,00 in plaats van €30,00!! 


---------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Klik op de afbeeldingen hieronder om naar mijn website te gaan, voor meer productinformatie!

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Ohh die lay-out is gaaf Yvonne. Je kaartje is ook super. Mooi papier is dit hé? :) MIjn favoriet uit de winter catalogus.

Sigrids kreative ART zei

So beautiful. I love it
x Sigrid

Fanny Minne zei

een prachtige Layout met die lieverd!!