donderdag 21 november 2019

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Hallo!

Een nieuwe donderdag, een nieuw bericht! Een Challenge Donderdag bericht!
Vandaag met een challenge voor het Global Design Project, klik HIER. Ik
heb de pakken 'Brightly Gleaming DSP (designpapier) geleverd gekregen, welke
nog in nalevering stonden. Helaas is het vanaf nu niet meer te bestellen...


Ik heb een kaart en een doosje gemaakt.


De challenge deze week is: Case the Designer. Je gebruikt dan het voorbeeld als
inspiratie en neem iets uit de kaart wat je gebruikt op jouw eigen kaart. Ik heb de
schets gebruikt, alleen een kwartslag gedraaid! 


Het was best lastig om de kaart en het doosje op de foto te zetten, door alle bling die je 
tegemoet komt! En dan een donkerblauwe achtergrond, ik heb het mezelf niet makkelijk
gemaakt hihi.. Maar het staat erop!


De grote tekst komt uit de speciale Hostess-set uit de najaarscatalogus. Ik heb het
gestempeld met Versamark inkt en daarna met Bronze embosspoeder en de heattool 
bewerkt, zodat alles bij elkaar past! 


De basis van het doosje hebben we afgelopen dinsdagavond tijdens de teamavond
gemaakt. De dames die bij OnStage waren, hebben dit bij Shelli en Sara gezien, die
dit voordeden. Mijn downline Maaike had dit voor ons uitgewerkt!


En thuis heb ik hem verder versierd! Ik heb nog twee tips voor jullie!


In het pakje met foil-figuren zitten o.a. deze kerstballen. Gebruik een 1' cirkel-punch
om uit cardstock een rondje te ponsen. Deze past dan precies achter de kerstbal!


Heb je geen bijpassende embellishments, zoals plakparels in een kleur?
Kleur dan de blanco parels met een Blend naar keuze! Deze zijn op alcohol-basis
en blijven dus goed zitten! 

Dat was het voor vandaag! Hieronder vind je nog even de informatie over de 
ExtraVaganza die vandaag en morgen nog loopt.  Maak er nog een mooie dag van! 


Liefs,

      


----------------------------------------------------------------------------------------------

ALLEEN VANDAAG EN  MORGEN NOG: ONLINE EXTRAVAGANZA!!

15% korting op de geselecteerde bundels:


En op alle kleuren inkt en A4 Cardstock uit deze series:

                       


Zit er iets voor je bij? Ik help je graag: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 25 november, na 17u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.
Heb je eerder iets nodig? Dan help ik je graag! Door de herfstvakantie van de
kinderen heb ik geen verzamelbestelling gepland, maar ik kan altijd een extra
bestelling doen als er belangstelling is.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER ACTIE bij 'Yvonne is Stampin'

Doe je een bestelling van 50 euro of meer in november? 
Bestel dan de nieuwe Trimmer meer voor €20,00 in plaats van €30,00!! 


---------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

2 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooi vooral dat stervormige doosje vind ik erg mooi

Christy zei

Gorgeous! I Love both of your projects!😊