donderdag 2 januari 2020

Challenges Donderdag & nieuws

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

De beste wensen voor 2020!!
Dat het een gelukkig,  liefdevol,  mooi en creatief jaar mag worden!

We zijn gisteren weer begonnen met een nieuwe challenge op de Facebook Challenge pagina van mijn team.  Het thema is 'Anti-Blue Monday', een vrolijke kaart maken waarmee je iemand echt blij maakt in deze donkere maand! Dit is mijn bijdrage:


Een kaart gemaakt met de nieuwe Tropical Oasis Suite. Ja, alweer hihi.. 


Het sluit meteen aan op een nieuwtje.. Ik ben gevraagd om vanaf volgende week een
bijdrage te leveren aan een nieuwe bloghop: Feel Good Stampin' Bloghop! Echt zo leuk!
Dus houd mijn blog in de gaten!



Vanaf morgen gaat de nieuwe catalogus online. Ook de Sale-a-Bration gaat beginnen!
Dé feestmaanden van Stampin' Up! Ook zijn de reservemesjes voor de nieuwe trimmer
te bestellen vanaf morgen!

Ik heb ook een goed voornemen voor het nieuwe jaar.. Ik zal misschien wat minder vaak iets posten.. maar wil graag alleen werkstukken laten zien waar ik echt achter sta! Niet omdat ik het gevoel heb dat ik iets moet posten.. Ik blijf jullie graag inspireren met eigen bedachte werkstukken!!

En hele fijne dag en tot gauw!!

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik MORGEN, vrijdag 3 januari. Dit is de eerste
voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! Geef hiervoor
jouw bestelling VANDAAG nog door. De eerstvolgende is komende maandag 6 januari, 
na 17u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Vanaf 3 januari gaan de nieuwe Mini-Catalogus en Sale-a-Bration in!
Vanaf nu geldt voor de producten uit de najaarscatalogus die ons gaan verlaten:
op is echt op!!

Hieronder vind je de gebruikte producten uit de lopende jaarcatalogus, welke
ook nog gewoon te bestellen zijn! Vanaf 3 januari kan ik hier ook de nieuwe
producten plaatsen! 

2 opmerkingen:

gerrie zei


Wat leuk dat je gevraagd bent voor die bloghop Yvonne. Gefeliciteerd. En je kaart voor anti blue monday is weer een plaatje.
Lieve groetjes, Gerrie.

Margo zei

Wat een geweldig leuke kaart ! Dat is inderdaad heerlijk om in de bus te vinden in deze koude en donkere maanden !
Dankjewel voor je mooie kerstlabel, dat zat vandaag in de bus en staat hier al mooi te pronken op mijn hobbyzolder !
Groetjes
Margo