vrijdag 3 januari 2020

FEEST!!!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

De nieuwe Mini-Catalogus en Sale-a-Bration zijn live!!
Vanaf vandaag zijn de producten te bestellen en GRATIS uit te zoeken!!


Wil je graag de catalogi inzien? Dat kan vanaf nu ook online!

Mini Catalogus voorjaar 2019, klik HIER

Sale-a-Bartion brochure, met de GRATIS uit te zoeken
producten bij een bestelling van 60 of 120 euro, klik HIER.

Kan ik je helpen? Met informatie over een bestelling plaatsen, 
instappen als (hobby-)demo in mijn team of iets anders, laat het weten!!


Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandagmorgen 6 januari, na 17u. 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Ook al eerder!!
Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn bij jou thuis 
bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of 
betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de 
Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar-, mini of Sale-a-Bration catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Vanaf 3 januari gaan de nieuwe Mini-Catalogus en Sale-a-Bration in en kan ik de
producten hieronder weer laten zien!

Geen opmerkingen: