donderdag 9 januari 2020

Challenges Donderdag & Vooraankondiging

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Vanavond is de eerste keer dat de 'Feel Good Stampin' Bloghop' gehouden
wordt! Ik dacht: dan combineer ik nu twee dingen, een challenges voor
mijn vaste rubriek en vast een voorproefje op de hop vanavond!
Wat het precies gaat worden, kun je zien na vanavond 19.30u!! 
Kom je dan nog even kijken?



Dit kaartje is voor de nieuwe challenge van het 'Global Design Project'!
Ik heb al even geen tijd meer gehad om daaraan mee te doen, dus nu
eindelijk weer een keer een bijdrage! Klik HIER om naar het blog te gaan.
Het is deze week #GDP222 een sketch die we moeten gebruiken:


Vanavond lees je hier meer over hoe ik de kaart gemaakt heb en 
wat je daarvoor nodig hebt!! Tot vanavond!!

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag 13 januari, na 17u.
 Deze is ook voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Rosina zei

Heeeeel mooi dit kaartje Yvonne...prachtig in die felle kleurtjes en die zwarte bloem komt er schitterend op uit...

lieve groetjes
Rosina
DT 52 WTC