dinsdag 7 januari 2020

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Hallo!

Ik heb weer een nieuwe kaart om te laten zien vandaag! Misschien heb je hem
al gespot, als je meedoet met de challenges van Dutch Card Lovers :) Want
daar is deze kaart voor! We hebben weer een nieuwe uitdaging! Deze keer verzon
Nicole hem. Klik HIER om naar het blog te gaan en alle voorbeelden te zien!


Het is de bedoeling dat je onderstaande foto als inspiratie gebruikt:
Afbeeldingsresultaat voor kleurenpalet blauw

Ik heb de kleuren en de vuurtoren gebruikt op mijn kaart. Ik heb een aantal
sets gecombineerd die een zee-thema hebben. De productinformatie vind je 
onderaan dit bericht! Maar je mag ook alleen de kleuren gebruiken, wat jij wilt!


Ik gebruikte deze Stampin' Up! kleuren:



Op de schelpen heb ik Wink of Stella gebruikt voor een glanslaagje.
Doe je gezellig met ons mee??

Liefs,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik maandag 13 januari, na 17u.
 Deze is ook voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de jaar- en/of najaarscatalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige "zee" (maritiem) kaart heb je weer gemaakt!!!
Hier noemen de omaatjes het altijd...zeekaarten , we wonen aan het strand en deze kaartjes gaan als warme broodjes over de toonbank..haha.
liefs Annemarie en Merit

Nicole Parmentier zei

Wat gaaf dat je ook de vuurtoren uit de foto hebt gebruikt. Ik word altijd blij van dit soort maritieme kaartjes, echt prachtig!!

Rosalien Zwackhalen zei

Super kaart Yvonne, heel mooi opgebouwd. :)

Kaartenkraam zei

Prachtige maritieme kaart, geeft meteen een strandgevoel!

groetjes van Ank

Marjan zei

Helemaal in de sfeer van Nicoles foto, mooie kaart!