woensdag 22 januari 2020

Heel veel stokstaartjes!!

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Daar ben ik weer :) toen ik mijn voorgaande foto's uit een aantal blog-posts
aan het pinnen was op Pinterest, kwam ik erachter dat ik de kaarten hieronder 
nog helemaal niet op mijn blog had geplaatst! Ze zijn een week geleden al op 
Facebook en Instagram te zien geweest, misschien heb je ze dus al ergens 
voorbij zien komen :)


Het begon met het onderstaande kaartje... Ik had het idee gezien bij Stampin' Up!
collega en toen nog Artisan Design Team lid Jackie Aitken. Dit kaartje is 
grotendeels zoals zij hem had gemaakt, maar net anders 'aangekleed'. Een andere
tekst en versiering.



Ik dacht, als je de zon kun maken, kun je het kaartje natuurlijk ook maken
met de maan erop! Dus ging ik aan de slag met blauwe kleuren inkt en een
grijs watercolor-potlood. Daar kwam deze kaart uit:


Ik was heel blij met het resultaat! Eerst wist ik niet zo goed hoe ik de
maand moest maken, maar het is aardig gelukt :)


Ik had nog nog wat kaartjes liggen van 'mijn' regenboog-techniek,
dus ja, na de zon en de maan, kon de regenboog er  ook nog bij! 


En de spreuk op de kaart zegt het al: 
No Matter the weather, we're friends forever!!


Dat waren ze alle drie! De stokstaartjes vonden het leuk om hier ook even
te mogen komen kijken ;) En ik kan ze nu op Pinterest zetten hihi..

Fijne woensdag!!

Lieve groetjes,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik vandaag, maandag 13 januari, na 17u.
 Deze is ook voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! 
De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de afbeeldingen hieronder voor meer informatie en eventueel online bestellen:

4 opmerkingen:

Jantine zei

Wat onwijs leuk, die stokstaartjes, Yvonne. Heel mooie kaarten!
Groetjes
Jantine

Kaartenkraam zei

Ik vind ze superschattig die stokstaartjes en zon of maan, het maakt niet uit, de kaarten zijn gewoon hartstikke tof!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Ze zijn echt heel erg leuk! Je kaartjes ermee zijn super!

Nicole Parmentier zei

Ik had ze nog niet gezien dus ben blij dat je ze nog even op je blog plaatst. Superleuk zijn ze!