dinsdag 21 januari 2020

Verslagje DemoDag Zuid

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

PAS OP: LANG BERICHT :)


Zoals beloofd, vandaag een verslagje van de 2e DemoDag Zuid van afgelopen
zaterdag! Een dag die ik georganiseerd had voor collega-demo's (Stampin' Up!
demonstratrices). Ik ben er al weken mee bezig geweest en vorige week kwam
alles samen! Alle producten waren besteld, dames waren uitgenodigd om een
bijdrage te leveren, alle bevestigingen waren verstuurd... Dus toen was het
pakketten maken!


21 tasjes, 21 flesjes water, 21 cadeautjes... En nog veel meer!!
Donderdag was alles klaar, want vrijdagochtend ben ik al naar Heesch
gereden om alles zover klaar te zetten. De auto zat helemaal vol:


Na een paar uur poetsen, met tafels schuiven en alles een plekje geven,
zag het er zo uit (je kunt op de foto's klikken om ze groter te zien):


In een aparte ruimte stond alles zover klaar voor de lunch:


Op iedere tafel lag een pakketje klaar waar we die dag mee gingen
werken (in het tasje), een cadeautje en een flesje water. Alles was in het thema: 
Tropisch! Gemaakt met de 'Tropical Oasis Suite' uit de Mini-Catalogus.


Aan het tasje ging een hibiscus met een kaartje met onze Stampin' Up! lijfspreuk erop:


Zaterdagochtend had ik de auto weer vol zitten, maar nu met boodschappen!
Want er moest natuurlijk ook gegeten en gedronken worden! Ik had ook taartjes
laten maken met dezelfde lijfspreuk erop en de datum van zaterdag:


Vier dames kwamen iets eerder, want ik had hem gevraagd een inspiratietafel 
te verzorgen! Ik had er zelf ook eentje gemaakt, de eerste foto.

Van mijzelf                                Links: Maaike van Geffen 
                                                    Rechts: Ellen van Heeswijk

Van Ingrid Heijnen                            Van Salina van Nieuwenhuizen

In de ochtend heeft mijn downline/teamgenootje Ingrid Heijnen een workshopje 
verzorgd! Zij maakte een leuke lint-schuifkaart en dit waren de resultaten:


Iedereen heeft er hard aan gewerkt. Het was gedurende de dag soms gewoon stil!
En dat met 21 dames bij elkaar hihi...


Tegen 12.15u was de kaart klaar en zijn we gaan lunchen:



Na de lunch hebben we de groepsfoto gemaakt, was er nog een price-patrol
en zijn we met de twee projecten gestart die ik had voorbereid! Ik ben vergeten
in de middag foto's te maken, maar ik zal ergens in de komende week nog 
laten zien wat we gemaakt hebben. Één van de projectjes zie je in het bericht 
van afgelopen zondag! Klik HIER.


Mijn idee was om met het tropische thema vast een beetje zomer naar binnen 
te halen! En hopelijk zou de dag zo geslaagd zijn, dat we met z'n allen fluitend
Blue Monday door zouden komen! Ik geloof dat dat gelukt is :) In ieder geval 
bij een aantal dames! En dit waren alle dames die erbij waren:



HEEEEEEEL erg bedankt allemaal!! Want zonder jullie was het niet zo'n SU-per dag 
geweest! Ik zeg, voor herhaling vatbaar :) 2e helft september of begin oktober van 
dit jaar volgt de 3e editie! 

Ik kon thuis nog nagenieten (en dat doe ik nog steeds!), met alle cadeautjes en 
swapjes. Echt SU-per lief! Bedankt ook daarvoor!!


Ben je geen demo en wil je toch een keer zo'n dag meemaken? Doe dat een keer
gezellig mee met een workshopdag! De eerstvolgende is het KaartenBuffet op 15 februari.
Misschien tot dan!?


Lieve groetjes,

      

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen 
of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag 27 januari, na 17u.
 Deze is ook voor producten uit de nieuwe catalogus en voor de Sale-a-Bration!! 
De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen
(betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling
per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.


1 opmerking:

GerJanne zei

Nou dat ziet er als een heel goed georganiseerd, gezellige en productieve dag uit! Je geniet er echt van, zo te lezen!
En nog bij je moeder langs geweest??