donderdag 20 februari 2020

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!!

Het is weer donderdag! Ja, alweer :) weer een week voorbij!
Het is dus weer tijd om een uitwerking voor een challenge te laten zien en dat is deze week die van het Global Design Project! Klik HIER.




Het is de bedoeling dat je de designer 'cased'. Je pakt dan onderdelen uit het voorbeeld en maakt er je eigen versie mee! Ik heb de tekst op de achtergrond  gebruikt, de gestanste grotere tekst en de rand met bloemen, maar dan op mijn eigen manier met een andere stempelset!



Ik maakte twee kaartjes om te versturen en een scrap-layout met een foto van vorig jaar voorjaar. Op de foto staan dezelfde bloemen als op de foto!  De stempel komt uit de Nederlandse set 'Nieuwe Bloesems'.


De bloemen zijn met Crumb Cake gestempeld en ingekleurd met Flirty Flamingo, een Blender-pen en inkt. Zie voor alle gebruikte materialen onderaan dit bericht.

Een hele fijne donderdag!

Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen  of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

In verband met Carnaval en de Voorjaarsvakantie in regio Zuid is de eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 2 maart, na 17u! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje. 

Maar eerder bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het  Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website:


Product List
Thank You Die
[146832]
€ 22,00
Blender Pens
[102845]
€ 14,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

1 opmerking:

Diny zei

Wow.....prachtig Yvonne!
Groetjes Diny