zondag 23 februari 2020

Stamping Sunday Bloghop - Favoriete SAB

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop start om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h



Hallo!!

Het is vandaag de vierde zondag van de maand, dus heb ik weer een bijdrage voor een bloghop. Het Stamping Sunday Team van Sara Levin komt weer in actie! Met deze bloghop hop je over de hele wereld! We zetten deze maand onze eigen favoriete Sale-a-Bartion (afgekort SAB) set  in de spotlight! 

Ik heb drie kaarten gemaakt, voor de beginnende, gemiddelde en gevorderde 
stempelaar! Steeds een stapje 'moeilijker', met steeds meer verschillende materialen. Ik vond het moeilijk kiezen, want ik vind meerdere producten uit de Sale-a-Bration echt heel leuk! Ik heb voor vandaag gekozen voor de stokstaartjes, die blijf ik leuk vinden.. Maar vanaf 3 maart komen er weer nieuwe uit-te-zoeken producen bij en daar zit de thee-set 'Rise and Shine' bij, die is ook wel heel leuk! Ik maakte er al kaartjes mee die ik woensdag liet zien, klik HIER.





Het eerste kaartje is een 'Simple Stamping' kaartje. ÉÊn laag, plat gestempeld met alleen een paar Glitter Enamel Dots als versiering. Ik heb de afbeelding ingekleurd met Blends.
Het is een 4S-kaartje! Een 'Stampin' Up! Simple Stamping Sunday' kaartje :)



Op de 2e kaart is dezelfde opzet gebruikt, ik heb alleen wat DSP (deignpapier) toegevoegd en de stokstaartjes en de tekst 'from all of us' heb ik uitgeknipt/uitgesneden en met dimensionals (3D-foam) opgeplakt.



En op de 3e en laatste kaart heb ik lint en Sprinkles (vlek op de achtergrond) toegevoegd, een extra techniek. 



 De andere DesignTeam leden hebben ook weer prachtige uitwerkingen gemaakt!
Hop je met ons mee??



Een hele fijne zondag!

Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen  of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

In verband met Carnaval en de Voorjaarsvakantie in regio Zuid is de eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 2 maart, na 17u! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje. 

Maar eerder bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het  Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website:

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

7 opmerkingen:

Sara Levin zei

These guys are cuties for sure! The Pigment Sprinkles are so fun as a background for the meerkats.

Diny zei

Wow....drie prachtige kaartjes Yvonne!
Groetjes Diny

DB zei

Wat een mooie kaarten. Die Sprinkle achtergrond is echt geweldig met die kleine diertjes erbij.
Groetjes,
Danielle

sharni Haines zei

I love your Meerkats Yvonne! Each card is super cute and that last one with the sprinkles is fabulous!

Martin Stone zei

I totally have this set and not used it! I’m getting it out after these projects!

Tammy C. Wilson zei

Your cards are soooooo adorable!!! Love all of the cute little details!!! 😃💕

artfulstampin zei

Such fun these cards, love the sprinkles.