zondag 2 februari 2020

Weekend Werkstukken

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Het is zondag.. En hier is het heel druilerig en somber buiten, dus ik 
hoop met deze kaartjes een beetje vrolijkheid en creativiteit te brengen :)
Hoop zo zelf ook nog even iets nieuws te kunnen maken, met een aantal 
verjaardagen in het verschiet..

Misschien heb je deze kaartjes al op Social Media voorbij zien komen, dat kan!
Want het zijn kaartjes voor diverse challenges en hops.


Dit eerste kaartje is gemaakt met de hostess set 'Little Ladybug'. Vanaf komende dinsdag zijn daar ook stansen voor verkrijgbaar! Kijk even onderaan dit bericht voor meer info. Het is een voorbeeld voor de nieuwe challenge van mijn team op Facebook:


Het thema deze maand is: Liefde! Klik HIER om naar de pagina te gaan en doe dan gezellig met ons mee! Gisteren werd er door een groep Nederlandse Stampin' Up! demo's een Facebook-hop georganiseerd. Ook daar was het thema 'Lifede', dus één kaartje voor twee doeleinden. Je kunt hoppen door het bericht op mijn pagina even op te zoeken en daarin vind je de link naar de volgende demo. Klik HIER om naar de pagina te gaan. 


Vandaag begint bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe challenge. Een hele echte als je het mij vraagt.. Het is de bedoeling dat je een kaartje maakt naar aanleiding van  een filmpje van Jennifer McGuire. Klik HIER om naar het blog te gaan, dan zie je ook meteen wie mijn tropische challenge heeft gewonnen! 


Ik vond het best een lastige.. Ik kwam met deze kaartjes als resultaat.. Soms heb je dat, dat je niet zo goed weet of je nou tevreden bent over het resultaat.. Ik ben eigenlijk helemaal niet van het zwart en niet van het groen.. Een verrassende keuze dus van mezelf hihi.. Wat denk jij??


Er is geëmbosst op de kaarten, met zilver, wit en zwart..
Ik vond het toch zonde hem niet te gebruiken, dus ik heb hem 
toch zo gelaten..


Dat was het voor vandaag! Een echt-knutselweer-dag :)
Maak er iets moois van! 


Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen  of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende dinsdagochtend vroeg 4 februari.  Deze is ook voor producten van de Sale-a-Bration Coördination!! 




De eerstvolgende verzamelbestelling is de volgende week, op maandag. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje.

Maar bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het  Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

6 opmerkingen:

Irene zei

GOED bezig Yvonne en dat DCL zó moeilijk voor je was is aan de groen/zwarte creaties niét te zien...vind ze prachtig!
XxIrene

Nicole Parmentier zei

Ik vind je DCL challenge wel goed gelukt hoor Yvonne. Het was inderdaad even een heel stappenplan waardoor je vooraf niet zo goed kon bedenken waar het naartoe zou gaan. Maar wel heel leuk om te doen vond ik! Je lieveheersbeest-kaart is ook super!

GerJanne zei

Mooie werkstukken, Yvonne!
Je DCl voorbeeld is heel goed gelukt. Ik vind het een ingewikkelde! Moet ik echt even voor gaan zitten!

Annemarie en Merit zei

Je laat weer twee prachtige kaartjes zien vandaag, super mooi gemaakt en goed gelukt hoor!

Groetjes, Merit en Annemarie

gerrie zei


Ik vind je kaartjes ook goed gelukt en mooi, maar ik merkte dat ik er de juiste stempel voor moest uitzoeken en dat vond ik moeilijk. Maar ik vond het erg leuk om zo'n techniek uit te proberen.Het is weer eens wat anders hé.Ik moet nog maar zien of ze zo mooi worden als bij jou.
Lieve groetjes, Gerrie.

Unknown zei

Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

Plus, getting it set up is as easy as 1 . 2 . 3!

Here are the steps to make it work...

STEP 1. Choose which affiliate products you want to promote
STEP 2. Add push button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

Do you want to start making profits?

You can test-drive the system for yourself risk free...