zaterdag 14 maart 2020

Corona, workshops & Gratis verzending

We krijgen er deze dagen allemaal mee te maken: het Corona Virus...
Hier in Brabant al langer... 

WORKSHOPS
Ook ik kom er niet onderuit knopen door te hakken om gehoor te kunnen geven aan de oproep van het RIVM. Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest met het inlichten van dames die bij mij een workshop zouden volgen in de komende weken t/m 31 maart. 
ALLE WORKSHOPS BIJ MIJ THUIS ZIJN GEANNULEERD T/M 31 MAART! 
Workshops op locatie en na 31 maart gaan door of worden geannuleerd na overleg met de betrokkenen.. 

Hoe graag ik iedereen ook weer zou zien en hoe graag ik ze ook door zou willen laten gaan, ik heb toch de beslissing genomen ze af te zeggen, niet voor mezelf, maar juist ook voor de workshoppers.
WE PLANNEN ZO GAUW ALS MOGELIJK IS  SAMEN NIEUWE DATA IN!!


GRATIS VERZENDING
Nu veel evenementen en beurzen worden afgelast en we grotendeels aan huis gebonden zijn, is het fijn om wat te doen te hebben! We hebben gelukkig onze hobby!

Wil je misschien je voorraad Stampin' Up! producten nog aanvullen? Misschien had je een bestelling willen doen bij een workshop? Dan kun je natuurlijk altijd je bestelling nog doorgeven! 
Dit kan via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com

Tot en met 31 maart zoek je sowieso bij (iedere) 60 euro een cadeautje uit, uit de speciale Sale-a-Bration brochure (zie sidebar voor online versie)!!
Daarnaast verstuur ik t/m 31 maart bestellingen vanaf 60 euro GRATIS rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn naar jouw huisadres, ter waarde van €5,95. Dit dus NAAST alle reeds lopende acties.



Ik blijf natuurlijk gewoon voorbeelden maken en zowel mijn team als klanten ondersteunen. Als ik iets kan betekenen, laat het weten! Ik help je graag.. Laten we de creativiteit delen en op deze manier elkaar inspireren en de moed hoog houden!!

Sterkte voor iedereen die op welke manier dan ook te maken heeft met de gevolgen van het virus..

Lieve groetjes, Yvonne








Geen opmerkingen: