maandag 16 maart 2020

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Ik begin het bericht van vandaag met een kaartje... Een kaartje voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers, welke gisteren is ingegaan. We hebben als DesignTeam weer voorbeelden geplaatst en dit is die van mij:


Dit is de inspiratie-foto en het thema is Lente/Pasen: 


Ik gebruikte de zachte kleurtjes uit de foto's, samen met zwart wit en voorlopig voor de laatste keer de nieuwe bundel 'Ornate Garden' welke verkrijgbaar is vanaf 1 april. Voor mer informatie over de producten of bestellen, scroll even naar beneden! Want bestellingen plaatsen blijft gewoon kunnen, ik help je graag!


Ik schreef eerder vandaag een tekst op mijn persoonlijke Facebook-pagina..
Deze wil ik ook hier graag met jullie delen.. 

*SO GRATEFUL*
Daar zit ik dan, met de kinderen thuis, in ieder geval 3 weken. Ondanks dat veel mensen thuis zitten, is het bij ons in de wijk zo rustig.. Het is gewoon stil.. Maar de zon schijnt en de vogeltjes fluiten 

Ik heb geen cruciaal beroep, maar ben wel ZZP'er. Al mijn (dag-)workshops en teamevenementen heb ik voorlopig afgezegd (helaas waren er dat de komende weken heel wat  ) en ik hoop dat ik met bestellingen en inspiratie klanten kan/mag blijven helpen. Ook ben ik aan het kijken wat ik nog meer online zou kunnen doen. Want inkomen heb ik anders niet.. Maar dat is niet het allerbelangrijkste nu.. Rob is vooralsnog gewoon aan het werk. Het moet denk ik nog een beetje bezinken, maar als ik eerlijk ben, vind ik het ook best een beetje spannend... Waar gaat dit heen? Wanneer komt er een einde aan? Blijven we gezond?

Ik ben van plan me zo veel mogelijk aan de regels te houden die ons voorgeschreven worden. Die zijn er niet voor niets! Dus even niet bij mijn ouders op visite, persoonlijk contact via workshops etc. voorlopig uitstellen en zoveel mogelijk thuis blijven.. Een paar keer per dag even naar buiten, een hoognodige boodschap doen (en nee niet hamsteren!! Wat een toestanden zeg).. Hopelijk luistert iedereen zoveel mogelijk naar de adviezen, dan zijn we er hopelijk ook snel weer vanaf!

Gisteren waren we met de jongens even de bossen in. Het was daar drukker dan normaal, iedereen wilde er even uit. Op dat moment zei ik tegen Rob: Misschien is het ook wel ergens goed voor... De wereld moet even verplicht een tandje terug, rustiger aan doen. We moeten een beetje terug naar 'op ons zelf aangewezen zijn', samen dingen doen om de dag door te komen. Verplicht een tandje terug... Minder hectisch.. Weinig 'moeten'... Genieten van de kleine dingen die zoveel mensen uit het oog verloren zijn...

Natuurlijk begrijp ik dat het financieel voor velen ook echt een uitdaging zal zijn! En mensen in de zo hoog nodige beroepen moeten kei-hard werken. Petje af voor hen!!

Laat je in ieder geval niet gek maken! En laten we elkaar helpen daar waar kan! Geniet van de kleine dingen en laten we contact houden via SocialMedia! Want dat is dan toch een voordeel van SocialMedia nu in deze tijd! We kunnen contact houden!

Er is dus veel om 'Grateful' voor te zijn in deze voor velen moeilijke tijd... Maar pas goed op.. Pas goed op jezelf en anderen in je omgeving!! Stay safe!!
Liefs, Yvonne 




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen  of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! thecreativeteacup@gmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is vandaag, maandag 16 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor maandagmiddag 17u door via een e-mailtje. Ook de komende weken kun je gewoon je producten bestellen.

Maar eerder bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het  Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! k kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

TOT EN MET 6 APRIL NEEM IK DEZE KOSTEN VOOR MIJN REKENING EN BETAAL JE DUS GEEN VERZENDKOSTEN!!I BESTELLEN KAN IEDERE DAG VAN DE WEEK! STUUR ME EEN E-MAIL EN IK VERZORG ALLES GRAAG VOOR JE.

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website:

De Ornate Garden Suite is te bestellen voor iedereen vanaf 1 april! 
Ben je demo of wordt je demo in maart? Dan kun je hem nu al bestellen!!
Dit is een eigen foto van de producten uit de suite:







7 opmerkingen:

Irene zei

Leuke challenge en mooie kaart Yvonne!
Onze blogposten lijken een beetje op elkaar vandaag, moeilijke tijden maar misschien júist wat even hard nodig was in deze crazy world?
Sterkte met alles, xxIrene

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een onwijs mooie kaart Yvonne, net als je blogbericht. En idd het viel ons gisteren ook op dat het best druk was met wandelen en fietsen. Even terug naar de basis.

Liefs Yvon

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je voor de nieuwe challenge van DCL gemaakt Yvonne!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi je voorbeeldkaartje voor de DCL Yvonne ...met prachtige bloemen erop en een hele mooie achtergrond...en zeker die zwarte accentjes komen er prachtig op uit...
Ja het is wel een beetje beangstigend hoor dat coronavirus...Je hebt het heel mooi verwoord...Ik hoop dat het buiten de deur blijft...Ik blijf ook zoveel mogelijk thuis en ook de kleinkinderen komen niet...
Vandaag de bovenboel eens een lekkere poetsbeurt gegeven...ramen open ...heeeeerlijk

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Yvonne! En ik deel je gedachten. Ergens geeft het een gevoel van saamhorigheid. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, nou ja... bijna allemaal, maar in elk geval wat de dreiging van het virus betreft. Wie weet waar het goed voor is...

فاتن الصاوي zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ellen zei

Ik zag dat ik nog helemaal geen reactie had gegeven op deze prachtige kaart voor de lente-inspiratie uitdaging; wat een mooie kaart, leuk met die "gedebossed" achtergrond Yvonne!
Groetjes Ellen