dinsdag 31 maart 2020

De allerlaatste dag...


...van de Sale-a-Bration is aangebroken.. Ook al is het feestje anders geĆ«indigd dan gedacht, het waren SU-per maanden! Dankbaar voor de workshops die ik heb kunnen geven en de bestellingen die ik heb mogen doen. Mocht ik je vandaag nog kunnen helpen,  laat het weten! 

Dankjulliewel allemaal!!! 

Hieronder een overzichtje van een aantal werkstukken die ik gemaakt heb in de afgelopen maanden,
met producten uit de Sale-a-Bration.



Lieve groetjes,




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, dinsdag 31 maart. 
DIT IS DE LAATSTE SALE-A-BRATION VERZAMELBESTELLING! 
Sale-a-Bration duurt nog t/m dinsdag 31 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandagmiddag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

GRATIS VERZENDING
Tot en met 6 april neem ik de verzendkosten van €5,95 voor mijn rekening bij bestellingen boven de 60 euro! Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

Nieuw uit te zoeken Sale-a-Bration artikelen:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Geen opmerkingen: