woensdag 1 april 2020

Bloghop Ornate Garden Suite

 For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Bloghop start om 9.30u / Bloghop starts at 9.30h


De Sale-a-Bration is weer voorbij, maar we blijven lekker bezig! Vanaf vandaag is de nieuwe product-suite 'Ornate Garden' of in het Nederlands 'Bedanken in Stijl' te bestellen. Deze suite komt vanaf 1 juni ook in de nieuwe jaarcatalogus te staan.

Om jullie ideeën te geven met deze suite, houden we vandaag met een aantal Nederlandse demo's een bloghop! Ben je al vooraan begonnen? Dan kun je zo verder hoppen met de linkjes verderop in dit bericht. Wil je nog vooraan beginnen? Dan ga je naar Ilona, klik HIER, zij heeft deze bloghop georganiseerd!

Nu eerst mijn bijdrage :) Ik maakte 3 dezelfde kaarten, maar in een andere kleur.


Melon Mambo - Granny Apple Green - Bermuda Bay
met goud-folie papier uit het DSP (designpapier) wat ik gekleurd heb met inkt en sponsjes.



Tegen het licht kun je het goud-folie goed zien! Het papier is eigenlijk wit en dus perfect om te kleuren. Ik heb de grote tekst met goud embossing op de strook cardstock bewerkt, zodat het bij de achtergrond past.


De rand-stans geeft iets extra sierlijks aan de kaart. Met de grote Daisy-punch heb ik twee bloemen geponst en deze achter de tekst-balk geplakt. 


Met de verschillende tekstjes in de set kun je eigen combinaties maken!
Als je de kaarten niet tegen het licht houdt, dan zie je het goud ook minder goed:


 Of je nu van drukke of rustigere kaarten houdt, je kunt met deze suite alle kanten op! Je kunt de hele suite bestellen of onderdelen die jou het meeste aanspreken. Je vindt alle product-informatie en informatie over het bestellen (bijvoorbeeld de verzamelbestelling van vandaag) onderaan dit bericht!

Nu eerst nog een paar kaarten welke ik al eerder heb gemaakt, maar nog een keertje plaats als idee:




Dat waren de voorbeelden! Ik hoop dat je er inspiratie uit kunt halen!
En in de hop vind je natuurlijk sowieso al meer inspiratie.

Wil je één blog terug? Dan ga je naar Diana van Otterloo, klik HIER.
Wil je één blog vooruit? Dan ga je naar Danielle Bennenk, klik HIER.

Veel hop-plezier en tot gauw!
Stay Safe!!

Lieve groetjes,




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, woensdag 1 april. Dit in verband met het kunnen bestellen van de suite uit het bovenstaande bericht.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje.
Komende maandag is de eerstvolgende.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

GRATIS VERZENDING
Tot en met 6 april neem ik de verzendkosten van €5,95 voor mijn rekening bij bestellingen boven de 50 euro! Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website.

Er is ook een Nederlandse set, deze kon ik nog niet toevoegen hieronder. Vandaar deze foto met de Nederlandse en Engelse sets:


Nederlandse set: Bedanken in Stijl #153971 €22,00
Bundel met border-stansen #154118 €56,50

Om het duidelijk te houden, heb ik alleen de nieuwe producten hieronder geplaatst:

Benodigdheden
Gilded Gems
[152478]
€ 8,50

7 opmerkingen:

Ilona zei

Gave kleurcombi's Yvonne. Mooie kaarten.

Kaatjecreatief zei

Wow, die met goud zijn echt prachtig!

Diana van Otterlo zei

Prachtige kaarten!

werkvanmijnhand zei

ik vind de kaarten met het gekleurde papier het mooist!

DB zei

Prachtige kaarten, Yvonne. Mooi met het goud embosste gedeelte.
Groetjes,
Danielle

StampinClubNederland zei

Prachtige kaarten, leuk idee met het zelf gekleurde dsp. Gr. Yvonne

GerJanne zei

Wat een mooie kaarten Yvonne!