maandag 2 maart 2020

Dutch Card Lovers

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!
De voorjaarsvakantie en het weekend zijn weer voorbij! Helaas was het echt de hele week slecht weer... We konden weinig doen.. Maar het is wel echt knutsel-weer! Heb je tijd om een kaartje te maken? Doe dan mee met de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! Klik HIER om naar het blog te gaan.


De nieuwe challenge is bedacht door Rosalien: maak een baby-kaart!
Ik heb meteen een kaart voor een meisje en een jongen gemaakt, twee dezelfde kaarten, maar dan net even anders :) Ik heb maar één stempel gebruikt, voor zowel de achtergrond (in grijs) als de gekleurde afbeelding in het midden (met Memento gestempeld en ingekleurd met Blends).


De stempel komt uit de set 'Witty-Cisms', met allemaal verschillende onderwerpen:
Afbeeldingsresultaat voor stampin up witty-cisms


Wat je zo op de foto lastig ziet, is dat ik nadat de kaart zover af was, een laagje glitter-spray eroverheen gespoten heb! Deze maak je makkelijk zelf, met een Spritzer, een potje witte shimmer-paint (ook via Stampin' Up! te bestellen) en alcohol (ik koop deze bij de Kruidvat).


Ik hoop dat het op de onderstaande foto te zien is :) Klik erop om het te vergroten! De Pearl Jewels (plakparels) heb ik gekleurd met de Blends, zodat ze bij de rest van de kaart passen!


Dat was het voor vandaag!
Hopelijk tot een volgende keer!

Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen  of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgenochtend (dinsdag 3-3) vroeg! Dan zijn de nieuwe Sale-a-Bration producten uit te zoeken! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor vanmiddag 17u door via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is maandag 9 maart. 

Maar eerder bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het  Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website:


Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

4 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Snoezige babykaartje Yvonne. Wat een grappige en veelzijdige stempelset heb je gebruikt, leuk hoe je met één stempeltje toch zoveel effect kunt bereiken.

Rosina zei

Heel lief dit babykaartje Yvonne, knap gedaan en dat allemaal met dezelfde stempel...super!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat een enige kaartjes! En de spray zie ik inderdaad op de onderste foto!
Mooi effect!

Marjan zei

Ze zijn echt schattig, Yvonne! En erg creatief met die leuke achtergrondjes!