donderdag 27 februari 2020

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Het is donderdag! Tijd voor een uitwerking van een challenge! 
Deze week is dat de Liftchallenge van Cornelie en Marjan, klik HIER. Ondanks dat het vakantie is hier, is het toch gelukt even een kaartje te maken. Ik moest wel even zoeken naar een geschikte afbeelding, maar het is gelukt!

Het is de bedoeling dat je dezelfde afbeelding stempelt op je kaart, in zwart-wit, en dat je deze op een los stukje cardstock stempelt en inkleurt. Daarna haal je vormen uit de ingekleurde versie en plak je deze weer op, op de basis.. Zo ontstaat een heel leuk effect! En dit is mijn kaart geworden:


Ik gebruikte de hostess-set 'Little Ladybug, welke te verdienen is t/m 31 maart, bij een (hostess-) bestelling van minimaal 375 euro. 


Ik kleurde de afbeelding in met Blends. Benieuwd wat ik nog meer gebruikte? Scroll dan even naar beneden :) Een hele fijne donderdag!!

Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen  of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! y_vanbruggen@hotmail.com

In verband met Carnaval en de Voorjaarsvakantie in regio Zuid is de eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 2 maart, na 17u! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor die tijd door via een e-mailtje. 

Maar eerder bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het  Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!


Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website:

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een leukerdje, Yvonne! Schattig dat lieveheersbeestje! Fijn dat het gelukt is om mee te doen ondanks de vakantie, dank je wel!

GerJanne zei

Mooie gedaan! Enige stempel is het!

Cornelie zei

Leuke set is dit en weer een super leuk kaartje van jouw hand. Tof weer Yvonne, dank je wel voor je deelname!