maandag 9 maart 2020

Relax and...


For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo!! Welkom in een nieuwe week!
Het weer gaat echt alle kanten op.. Maar ook scheen af en toe het zonnetje afgelopen weekend! Zaterdag hebben we zelfs even in de zon gezeten tijdens de lunch. In de zon, uit de wind was het heerlijk! We gaan de goede kant weer op :) Ik word er ook meteen al vrolijker van als het langer licht is. Vanochtend viel het zelfs op dat het al licht begon te worden toe de wekker ging! Jippie!! 


Vandaag heb ik een kaartje om te laten zien, welke ik maakte voor een kaarten-swap in mijn team. De dames die meedoen maken kaarten (allemaal dezelfde) en deze wisselen we uit! Iedere keer in een ander thema. Dit keer wat het 'Mini Catalogus en Sale-a-Bration'. Heb je de baby-kaarten van laatst gezien? Klik HIER. Deze is op dezelfde manier gemaakt, alleen is het een liggende kaart.

De gebruikte set is 'Witty-Cisms':
Afbeeldingsresultaat voor stampin up witty-cisms

Ik vind de afbeeldingen echt heel leuk.. Ik knipte de Chinchilla uit en heb hem ingekleurd met Blends. 


Onderaan dit bericht vind je de gebruikte materialen. Wil je iets bestellen van Stampin' Up? Vandaag na 17u gaat er weer een verzamel-bestelling de deur uit! 

Fijne dag!!

Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen  of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag! thecreativeteacup@gmail.com

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 9 maart. Dan zijn de nieuwe Sale-a-Bration producten uit te zoeken! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling voor maandagmiddag 17u door via een e-mailtje. 

Maar eerder bestellen kan altijd! Voor €5,95 wordt een bestelling rechtstreeks vanuit het  Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd! Ik kan deze bestelling voor je verzorgen (betaling via overschrijving of betaalverzoek) of je besteld zelf in mijn webshop (betaling per creditcard). Vergeet dan de Hostess-code niet!!

Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar-, Mini- of Sale-a-Bration Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk Yvonne! Blijft een leuk techniekje...

Marjan zei

Tof kaartje met de leuke achtergrond!