woensdag 8 april 2020

Challenges Woensdag :)

 For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Hallo! Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even langskomt!!
Het is alweer even geleden, het vorige bericht, dus vandaag vast een voorproefje voor een bloghop van morgenavond. Dan zitten de twee berichten niet zo dicht op elkaar :) 


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge van het Global Design Project #GDP235, klik HIER.  Het thema is Pasen (Easter):


Wat dit met het blogbericht van morgenavond te maken heeft en voor de gebruikte materialen, kom morgenavond nog even voorbij hoppen voor de 'Feel Good Stampin' Bloghop'.

Tot morgen!!


Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 13 april
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje.


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

In het blogbericht van morgenavond vind je alle benodigdheden op een rijtje! 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk! Past helemaal bij je blog ook!

gerrie zei


Wat een prachtige kaart Yvonne.
Groetjes, en ook een fijne Pasen toegewenst.Gerrie.