zaterdag 4 april 2020

Snelle kaartjes met een boodschap

 For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!

Hallo daar aan de andere kant van het scherm! Hoe is het met je? 

Ik hoop dat je dit bericht in goede gezondheid leest.. Ben je er al een beetje aan gewend om veel thuis te zijn? Huiswerk met de kinderen te moeten maken of juist extra hard moet werken nu? Voor iedereen is het anders dan anders.. Hopelijk gaat het langzaamaan weer de goede kant op!


Ik probeer tussen de bedrijven door en 's avonds mijn Stampin' Up! werk te doen.. Af en toe is er dan nog wat tijd om kaartjes te maken en te versturen! Dat is wat ik doe en nu extra graag! Er zijn al heel veel enveloppen met de post mee gegaan de afgelopen weken. Omdat mijn tijd nu heel schaars is, maak ik vrij veel 'snel en simpel' kaartjes. Vandaag laat ik je twee series zien!

Deze eerste is niet gestempeld, op de tekst na, maar alleen geknipt! De bloemen en bladeren komen uit het DSP 'See a Silhouette'. De tekst 'een bloemetje voor jou' komt uit de Nederlandse set 'Recht uit het hart'.


De tweede serie is gemaakt met het DSP 'Best Dressed'. Ik heb met kopjes stansen uit de set 'Cup of Cheer' (uit de najaarscatalogus) voor iedere kaart 2 kopjes uitgestanst. Ook het randje onderaan komt uit dat DSP-pak. 


De tekst komt uit de Sale-a-Bration set 'Rise and Shine' en is voor nu wel een toepasselijke tekst. Als je uit de verschillende velletjes kopjes stanst, maak je in een handomdraai een stapel dezelfde kaartjes, maar net even anders :) De stapel was nog groter!


Dat was het voor vandaag! Als ik je ergens mee mag/kan helpen wat betreft Stampin' Up!, laat het weten! Ik werk gewoon door ;) 

Fijn lente-weekend en Stay Safe!!

Lieve groetjes,




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 6 april
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje.


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

GRATIS VERZENDING
Tot en met 6 april neem ik de verzendkosten van €5,95 voor mijn rekening bij bestellingen boven de 50 euro! Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.