vrijdag 17 april 2020

Extra Challenge Bericht

For English or another language, please use the translate botton on the left. 
If you want to pin images on Pinterest, please use THIS LINK to my original page. From that page you can pin all images!! Or visit my Pinterest page with the link in the sidebar. Thanks so much!!  Thank you for visiting my website / blog!!


Daar ben ik weer.. Zoals ik gisteren in het bericht al schreef, wilde ik nog proberen mee te doen met de challenge van het Global Design Project van deze week.. En het is gelukt! Ik heb een kaartje kunnen maken gisteravond. Benieuwd naar het originele bericht? Klik dan HIER.

Heb je mijn bericht van gisteren gemist? Klik dan HIER. Het is een berichtje in dezelfde kleuren, maar heel anders!!


Het is deze week ( #GDP236 ) de bedoeling dat je de designer 'cased'. Dat wil zeggen dat je de kaart van de designer gebruikt als inspiratie en er een eigen versie van maakt. Ik heb diverse dingen hetzelfde gebruikt: bloemen, groen en geel, de ruitvorm. Maar hij is toch heel anders geworden!

Ik heb de set 'Goodmorning Magnolia' met de stansen gebruikt. Je kunt met de bloemen-stansen zelf prachtige bloemen maken met cardstock! 


Ook aan de binnenkant van de kaart zit een kleine afwerking, een stans van een bloem..


De kaart is inmiddels al verstuurd! Ik verstuur bijna iedere keer meteen de kaarten die ik maak op dit moment! Een voorraadje heb ik niet meer hihi.. Maar dat is ook niet erg! Ik heb liever dat ik hem naar iemand toestuur, in de hoop een glimlach te bezorgen! 

Hier krijgen de kinderen vandaag 'vakantie'.. Tja, echt als vakantie zal het niet voelen, maar even geen huiswerk maken is toch wel heel fijn! 

Fijn weekend alvast en Stay Safe!!!

Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 20 april
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Geen opmerkingen: