zondag 12 april 2020

Fijne Paasdagen!


For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Het is Pasen! 

Al is het anders dan anders natuurlijk... Niet op visite bij de opa's en oma met de hele familie... Niet naar de Keukenhof, niet naar de Woonboulevard (voor anderen, niet voor ons ;) )... Maar het is wel Pasen, dus we maken het thuis gezellig! Eieren verstoppen in de tuin, Paas-ontbijtje.. Onze oudste (10 jaar) vindt het altijd zo gezellig en heeft het er de hele week al over!


Ik ben jullie eigenlijk een verontschuldiging schuldig.. De afgelopen weken heb ik weinig nieuws gepost hier, op een paar dingen na.. Ik ben bezig geweest met een opdracht die ik mocht verzorgen voor De Zonnebloem: 70 Paaskaarten! Dat zijn heel wat haasje, lammetjes en kuikentjes kleuren en uitknippen! De tijd die ik over had, ging dus vooral daarin zitten... 


Maar zo dankbaar dat ik dit heb mogen doen!! En ook nog eens heel leuk :)


Het was nog even spannend of ze op tijd zouden aankomen.. Ik had de doos maandag verzonden en gelukkig kreeg ik vrijdag het bericht dat de doos bezorgd was! Pffjew... Ze zijn vrijdag rondgebracht en hopelijk bezorgen ze een glimlach bij de ontvangers van de kaarten!

Voor de dame die de opdracht had gegeven, had ik een extraatje in de doos gedaan. Hopelijk zijn de eitjes niet gesmolten in de warme PostNL bus ;)


Ondanks de gebeurtenissen wil ik iedereen toch hele fijne Paasdagen wensen!
Geniet van het mooie weer, de mensen om je heen en van de kleine dingen die we WEL hebben!!


Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 13 april
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje.


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw! Wat veel kaartjes en wat een leuke. Enig! Maar je zult het ook wel zat geweest zijn na zoveel dezelfde..... Lief dat je er eitjes bij gedaan hebt.

Rosina zei

Woooow Yvonne wat een reuze klus heb je afgewerkt ...zoveel prachtige series paaskaartjes te maken is niet niks...maar ze zijn geweldig leuke echt schattige stempeltjes erop...
groetjes Rosina