dinsdag 14 april 2020

Dutch Card Lovers - Rood Wit Blauw Oranje

For English or another language, please use the translate botton
on the left. Thank you for visiting my website / blog!!


Goedemorgen!

Ik hoop dat je fijne en gezellige Paasdagen hebt gehad! Niet teveel eieren gegeten? Hihi..
Op eerste Paasdag is de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers (klik HIER) online gegaan! Deze keer mocht ik de challenge verzinnen!


Het is geworden: Gebruik de kleuren Rood-Wit- Blauw - Oranje! 
Het hoeft geen Holland -thema te zijn! Maar mag wel..


Ik heb er wel een Holland-kaart van gemaakt :) Het is ook meteen een herinnering voor de challenge van mijn eigen team-Facebook-pagina, klik HIER. Daar is het thema wel Holland! Ik heb voor de kaart twee sets gecombineerd.


Dat was het voor vandaag! Tot gauw!!


Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 20 april
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje.


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

3 opmerkingen:

Marjan zei

Ze zijn echt superleuk!!

gerrie zei


Superleuke kaarten Yvonne.
Groetjes, Gerrie.

Rosina zei

Heel mooi dit oer hollandse kaartje voor de DLC challenge Yvonne...zo leuk dat koeien stempeltje...TOPPIE!!!
groetjes Rosina