woensdag 22 april 2020

Stempel Schatten Bloghop - Moederdag

For English or another language, please use the translate botton on the left. 
If you want to pin images on Pinterest, please use THIS LINK to my original page. From that page you can pin all images!! Or visit my Pinterest page with the link in the sidebar. Thanks so much!!  Thank you so much  for visiting my website / blog!!

Bloghop start om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h


Het is deze week weer de week van de Bloghops :) Degene waar ik aan mee mag doen, zitten altijd vrij dicht op elkaar. Vandaag is het de 'Stempel Schatten Bloghop'!

Stempelschatten zijn stempels die je misschien al in je kast hebt liggen, maar die door de aankoop van nieuwe producten een beetje vergeten zijn.. Stempels uit de jaarcatalogus. Daarom willen wij je ideeën laten zien met combinaties van producten uit de verschillende catalogi! Deze maand is het thema: Moederdag! Ik heb 4 kaarten gemaakt met één papierlijn.


Ik had nog wat restanten liggen van het DSP 'Best Dressed'. Echt papier voor dames, met bloemen, make-up, schoenen en tassen! Dus ben ik aan de slag gegaan!!


De eerste twee kaarten zijn gemaakt met de 'Floating die-cut'techniek. Ik heb uit het DSP allemaal kleine afbeeldingen geknipt en deze met dimensionals (3D-foam) op een enkel kaartje geplakt. Daarna heb ik met een ovaal-stans de vorm uitestanst. Op één kaart gebruik je de ovaal, op de andere de omtrek. En dan werk je de kaarten verder af! Twee in één dus :) 


Ik heb de stempelset van de serie zelf niet, maar in de set 'Van alles wat' zit ook een tekst voor moeder!


Dit is de andere kaart, gemaakt met het ovaal uit de eerste set. Op het effen cardstock heb ik lijnen geëmbost met het rilmesje van de trimmer!


Ook heb ik nog twee eenvoudige schudkaarten gemaakt met de overgebleven, uitgeknipte afbeeldingen en sequins als schudmateriaal.


Deze twee kaarten heb ik voor algemene gelegenheden gemaakt, maar die kunnen natuurlijk ook prima voor moeder!


Het schudgedeelte zit in een kaart-hoesje!


Een hele rij :) Ik hoop dat ik je zo wat inspiratie heb kunnen geven!
Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? Dan kun je mee hoppen,
door op de onderstaande namen te klikken. Veel plezier!!



Lieve groetjes,



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 27 april
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

4 opmerkingen:

StampinClubNederland zei

Hele leuke kaarten, Yvonne! Deze productlijn is zo leuk en perfect voor Moederdag. Groetjes, Yvonne

elly zei

Superleuke kaarten Yvonne! Mooie combinaties gemaakt!

Ufa88kh zei

I enjoyed reading your blog post.
Your blog has good information, I got a good idea from this great blog.
I am always looking for something like this type of blog post. I hope to see you again…
wordpress
blogspot
youtube
កីឡាបាល់ទាត់

pg slot ngo zei

pg slot ngo ที่มอบประสบการณ์การเล่นเกมสล็อต ไลน์ผ่านระบบอัตโนมัติ pg slot เกมออนไลน์ เร็วทันใจด้านใน 1 นาที พร้อมมอบความสบายสบายให้กับ คุณด้วยบริการเล่นทรูสล็อตที่น่าเล่น