zondag 22 juli 2018

Stamping Sunday Bloghop - Tropical Chic

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Bloghop start om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h CET


Het is de vierde zondag van de maand en dus hoppen we met het DesignTeam
van Stamping Sunday, van Sara Levin! Met ook weer een gast-designer.
Het team komt van over de hele wereld!! Hop je mee met het internationale
team vandaag??



Deze maand zetten we de set 'Tropical Chic' in de spotlight!
Ik heb een paar werkstukken voor jullie gemaakt.. Het DSP (design-papier)
zit in de actie 4 bestellen = 3 betalen (zie verder naar beneden) en mocht je
vandaag de 'Tropical Chic' bundel met stempels en stansen bij mij bestellen,
kun je gebruik maken van de laatste dag van mijn zomer-actie! Ook die staat
iets verder naar beneden vermeld. En dan nu de werkstukken:

Een kaart met de bundel (stempels en stansen) en het DSP (design papier)..


Een tropisch kaartje om iemand te bedanken..


Ik heb (weer) een 3D-envelop gemaakt met het Envelop Punch Board, waar 
kaarten met bijpassende enveloppen in passen. Je kunt deze cadeau doen 
aan iemand, of hierin zelf kaarten bewaren die klaar zijn om te versturen.


Er hangt een tag aan voor de ontvanger..


En met het Envelop Punch Board heb ik ook nog een aantal mini envelopjes
gemaakt met een bijpassend (leeg) kaartje erin. Altijd makkelijk om klaar te 
hebben liggen!! Om bij een cadeautje te stoppen of aan een bloemetje te hangen..
En ze zijn in een handomdraai gemaakt! Het 6x6' of 15x15cm papier is super hiervoor!


Ik word wel heel vrolijk van deze set! Hibiscus bloemen en palmbladeren
doen altijd wel iets met me :) En het is echt zomers!

Werkstukken die ik al eerder maakte met deze set, klik of de foto voor
een vergroting:

Twee kaarten en een gift-bag (klik HIER voor het bericht en 
meer foto's)..

En een kaartje gemaakt met de Stamparatus en lekker felle
kleurtjes (klik HIER voor het bericht en een foto-tutorial)..

Benieuwd naar nog meer voorbeelden? Dan kun je een kijkje nemen
bij de volgende dames die vandaag meedoen met deze tropische hop:


Geniet van het mooie weer, je weekend, je vakantie!!!

Lieve groetjes,


    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 23 juli gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Voor de 2018-2019 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 22 juli 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

SPECIALE ZOMER-ACTIE 
nog voor de bestelling van de komend weekend:

Dit is voorlopig even de laatste bestelling i.v.m. onze vakantie.

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

JULI ACTIES vanuit Stampin' Up!
Geldig van 1 t/m 31 juli


Actie 1: Stap je in als demo in juli? Dan ontvang je naast je starterkit ook 
nog een set van 10 inktpads uit één kleurserie ter waarde van €81,00 GRATIS!! 

Actie 2 voor iedereen: 4 DSP pakken halen = 3 betalen!
Het papier op de afbeeldingen doet mee aan deze actie.
----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte Stampin' Up! materialen vind je hieronder.
Zodra je op de afbeeldingen klikt, kom je in mijn webshop terecht.
Voor alleen productinformatie of een bestelling. Betalen kan met
een creditcard.

Product List

6 opmerkingen:

Danielle zei

Heel gaaf, Yvonne. Die 3D envelop is echt super en dan die kaart met die laagjes. Wat een hoop inspiratie!

Sara Levin zei

Someone is getting a lovely package full of beautiful cards and vibrant envelopes!

Kylie Bowers zei

Oh wow so lovely!

Denita Wright-Smee zei

Gorgeous projects, Yvonne. You have been busy creating some outstanding beauties. D xox

Wilma de Korte zei

Ha Yvonne, wat laat je een hoop inspiratie zien, supergaaf allemaal!
Ik word ook helemaal happy van deze set, één van mijn favorieten :)

Lynsay zei

Beautiful projects Yvonne! I love the variety!