donderdag 13 december 2018

Challenges Donderdag


For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!

Het grootste gedeelte van de kerstkaarten is inmiddels verstuurd..
Maar ik moet ook nog een stapeltje bij maken, want ik kom er 
tekort!! Ik heb nog diverse kerstkaarten liggen die ik nog niet 
heb laten zien, dus vanaf komende maandag is het 
'The Week before Christmas'
op mijn blog, met iedere dag een koert berichtje en een kerstkaart!

Vandaag heb ik er eentje voor twee challenges.. De eerste is '52 Weeks
to Christmas', klik HIER.. De 52 weken zijn alweer bijna om!


De tweede challenge is het Global Design Project #GDP168.. Klik HIER
Zij vragen om de kaart van de designer te 'case-en'. Je gebruikt
de kaart ter inspiratie om zelf een kaart te maken.

Ik gebruikte de kleuren en de krans op de kaart..


Met de Stamparatus en stempels uit de set 'Timeless Tidings' 
heb ik een krans gestempeld. Het zijn eigenlijk een kerstboom en
een hulst tak!

Weet je nog, de kikker-kaarten van vorige week? Ze mochten een
'Special Mention' krijgen bij het Global Design Project! Echt heel leuk!


Vanaf maandag iedere dag kerst-inspiratie!
Tot dan!!


Lieve groetjes, 




-----------------------------------------------------------------------------------------
Bestel-informatie:

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 17 december om 20.00u.
Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00u uurvia een e-mail naar:
 y_vanbruggen@hotmail.com. 
Wil je nog iets uit de Year End Closeout (uitverkoop) bestellen?
Geef dan je bestelling meteen door! Dan bestel ik eerder!
Wil je weten wat het is en wat er gaan verdwijnen? Klik dan HIER.

Dat wil niet zeggen dat je niet voor die datum bestellen kunt!
Je kunt gewoon je bestelling doorgeven! Ik zorg dat dat deze geplaatst wordt
en hij wordt dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! bezorgd voor €5,95, door UPS! 

Je kunt dus altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site! 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hieronder vind je de gebruikte Stampin' Up! materialen.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor uitgebreidere informatie.
Je komt dan in mijn webwinkel terecht, waar je eventueel ook
kunt bestellen. Betaling gaat dan per creditcard. Geen creditcard?
Zie dan hierboven voor overige bestelinformatie.

8 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie kaarten, Yvonne! Wat vervelend dat je kerstkaarten te kort komt, toch nog december-stress dus :-( Sterkte!
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een beauty weer! En ja die Special Mention is zeer terecht, ik vond het ook een heel speciaal kerstkaartje, superleuk!

martina's kaartjes zei

een leuk en tof kaartje
proficiat met je 'special mention', helemaal top
fijn dat je weer van de partij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig kerstkaartje, mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Yvonne!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Special mentions ! Helemaal top !
Mooie kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

heel mooie deze kerstkaartjes Yvonne...
Knap gedaan!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Wat een mooie kaart, die krans is prachtig ! En proficiat met je special mention ! Groetjes, Enny